Sofia Kjellström

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Sjuk....va fan ska de va bra för?!

Första dagen back to school och jag är sjuk! :@ Kunde de inte ha väntat ett litet tag i alla fall? Jag som vart så jävla taggad?
Näh, istället sitter jag här och snörvlar och hostar upp lungorna! Bra...tack... -.-
Owell...ganska mycker sadface faktiskt men jag kommer ju trots allt bli frosk igen och då jävlar blir jag så gott som Sunnebo igen! :) Sweet!
Nu ska jag smyga iväg och sätta igång ett avsnitt av vampire diaries. Min älskling sover, och SNARKAR. Första gången jag vart uppe före honom på as länge. Typ 2a gången ever, eller nått. Rätt ovärt för er att veta..
However...have a nice day!

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!