Sofia Kjellström

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Bra början på 2012?

Blev väckt av min älskling för en halvtimme sen ;D Kom med kaffe på sängen och säger att de är en massa snö ute. Trodde han inte först jag kollade ut O.o Holy crap vad snö de är ute!
Det positiva med snö är att jag kommer få åka massa skidor, åka släde, skridskor osv. Det som är mindre kul är att jag måste skotta bort skiten på jobbet imorgon om de fortsätter snöa -.- Jag får så förbannat ont i ryggen då! Men men, hoppas att de inte är så mkt att skotta! :)
Anledningen till varför det inte kommer upp några bilder är för att jag hittar inte min kamerasladd (Y) Kanon! -.-' Aja, den är säkert hemma hos mamma eller nått, skulle inte förvåna mig!
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och ta en panodil. Vaknade med hövvevärk idag igen :/ Usch! Hoppas de går över!
Later!

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!