Sofia Kjellström

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Trubaduren som aldrig blev svensk medborgare...

Precis kollat klart på Cornelis, eftersom jag somnade igår ;) Har äntligen fått se den, och den va UNDERBAR! Jag tycker han är så bra! Han påminner mig något om min far, både till det positiva och negativa! Men den va iaf sjukt bra och kommer lätt se den igen!
Nu sitter jag och kollar på när min älskling spelar paintball grejs på ps3:an..ska ta en till panodil tror jag, mit huvud sprängs snart!!!
Sen blir de att promenera iväg till affärn och sen hälsa på farsgubben! :)
Hörs

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!