Sofia Kjellström

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Beställt bok!

Beställt min bok från fotoklok nu :D Blev asnajs! Kommer upp bilder så fort jag har fått hem den :))))
Gott nytt år, igen! Här i Karlstad skjuter de för fullt redan. Tror de inte har nån tidsuppfattning här, eller så är de jävligt otåliga bara ;)
Så, ha en fortsatt trevlig kväll nu! Jag ger upp surfandet nu och ägnar all resterande tid åt att mysa med min älskling som jag älskar mest av allt på hela jorden! :,D
SKÅL PÅ ER!
Saknar <3

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!