Sofia Kjellström

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

God Morgon Sweathearts!

Käkat frulle och kollat lite bloggar nu på morgonen. Ska snart ut och börja jobba. Känner inte alls för det idag eftersom det regnar och är äckligt :/ men jag måste. Ska ta med lite kaffe och shit ut till mamma och Per också, så jag får väl sätta igång med det också!
Drömde om en fin själ inatt också :) Sa ju att jag skulle göra det ;) hahah!
Längtar!
Sandra kommer sen också. Hon ska med mig till stan och så för vi ska på möte sen! Bra att jag har nån med mig nu när jag ska åka land och rike runt med en enorm släpkärra! Eller ja, till Karlstad iaf (A) Haha! 
Nej nu kokar kaffet och jag måste ut! Puss på er! Hörs sen <3 

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!